OMG! "On już tu jest ...
i tańczy dla mnieee" - że tak sobie zanucę. W zeszłym roku informowałem Was radośnie o pierwszym fullu rodzimej marki Octane One. Projekt już na tym wczesnym etapie, wzbudził duże zainteresowanie. Po roku niemal ścieżkowy twentyniner OMG trafił właśnie do sklepu. Jak wygląda finalnie - przyjrzyjmy się!
Artur Drzymkowski
Add a commentMaraton Północ Południe
Maraton Północ Południe to ostatnia impreza ultra w tym roku, w jakiej postanowiłem wziąć udział. Widać ciągle było mi mało po MRDP Góry. Start na Helu, meta w Bukowinie Tatrzańskiej w schronisku Głodówka. Do pokonania 946 km w poziomie i 8000 m w pionie, w limicie czasu 72 godziny. Mój plan? Przejechać całość w ok 50 - 55 godzin. Jednak po raz kolejny przekonałem się, że planować to sobie można...
Maciej Paterak
Add a commentWielkopojemna - test sakwy Blackburn Outpost Elite Hb Roll
Kiedy trzeba spakować sporą ilość bagażu, niewątpliwie dobry pomysłem jest sakwa montowana do kierownicy. Takie rozwiązanie zastosowałem m.in. podczas pierwszej edycji Wisły 1200, kiedy nie wiedziałem czego się spodziewać i potrzebowałem zabrać sporo szpargałów. Blackburn Outpost Elite HB Roll o pojemności 14 litrów daje spore możliwości!
Maciej Paterak
Add a commentGIANT 2020 w telegraficznym skrócie....
Giant to ciekawy przypadek marki, którą w Polsce wiele osób otwarcie krytykuje (nie wiedzieć czemu), po czym po cichu cmoka, gdy stoi obok kolejnej nowości. Bo co by nie mówić, Giant to tajwański gigant wśród producentów rowerów, od którego inni mogą się tylko uczyć.
Bartosz Bidas i Michał Śmieszek
Add a commentMaraton Rowerowy Dookoła Polski Góry
MRDP druga odsłona - w zeszłym roku rozpocząłem starty w cyklu 4xMRDP, co opisywałem w relacji 4xMRDP czyli życiowe wyzwanie, pokonując część pierwszą - zachodnią. Tym razem zmierzyłem się z dużo trudniejszą trasą, czyli samymi górami. Dystans 1148 km w poziomie i aż 15 tys. metrów w pionie! Wszystko to w limicie 120 godzin. Jednak chcąc mieć już teraz kwalifikacje do pełnej pętli Maratonu Rowerowego Dookoła Polski, czyli 3130 km w 10 dni, musiałem uwinąć się w max 96 godzinach i o to zamierzałem powalczyć.
Maciej Paterak
Add a commentTestujemy kask Giant Pursuit
Dość charakterystyczny Pursuit w pomarańczowych barwach, można było w tym roku oglądać na głowach kolarzy CCC. Jak się sprawdzi na głowie skrajnego amatora? Test w toku ...
Artur Drzymkowski
Add a commentTest opon WTB Trail Boss / WTB Judge
Sędzia i szef to wbrew pozorom nie zapowiedź spin-offu serialu „Gliniarz i prokurator”, a para interesujących opon spod znaku amerykańskiego WTB. Sprawdziliśmy czy nazwy zobowiązują i czy rzeczywiście dzielą i rządzą na rowerowych szlakach.
Michał Bińczak / Bartosz Bidas
Add a commentDługodystansowiec - test licznika Lezyne Mega XL
Jednym z podstawowych problemów podczas ultramaratonów kolarskich jest długość trzymania baterii najważniejszych urządzeń. Kiedy jedziemy kilka dni w trybie non stop, mamy ograniczone możliwości doładowania, więc długość pracy akumulatora ma znaczenie. Dzięki uprzejmości firmy AMP Polska, otrzymałem do testu prawdziwego długodystansowca, którego bateria podczas pracy ma wytrzymywać nawet 48 godzin!
Maciej Paterak
Add a commentSprytna sakwa pod siodło

Oświeceni Krzykiem - test Mactronic Scream 3.1 & 3.2
Amerykanie już wiedzą, że Krzykiem można zabić - wystarczy obejrzeć serię para-horrorów - "Krzyk", która zakończyła się na części czwartej. Tymczasem swoje pisiont groszy dokłada polski producent Mactronic - w jego reżyserii powstał nietuzinkowy mini serial - "Scream" 3.1 oraz 3.2. Czy Polacy potrafią przebić się do filmowego mainstreamu?
Michał Śmieszek
Add a commentTest rękawiczek rowerowych V8 DZP
V8 equipment to młoda, francuska firma założona przez byłego wojskowego zajmująca się produkcją toreb, plecaków i odzieży o przeznaczeniu rowerowo–turystycznym. Czy jej produkty są w stanie konkurować ze znanymi na rynku rowerowym markami? Przez okrągły rok dane mi było testować rękawiczki o jakże enigmatycznej nazwie DZP.
Tadeusz Pietrzak
Add a commentTest kasku Limar Air Star
Podczas jazdy na rowerze, zwłaszcza tej wyczynowej, jednym z problemów jaki napotykamy jest pokonywanie oporu powietrza oraz przegrzewanie się skóry głowy. Dlatego konstruktorzy kasków rowerowych zwracają szczególną uwagę na aerodynamikę oraz swobodny przepływ powietrza przez otwory wentylacyjne. W 2018 roku na targach Eurobike włoska firma Limar zaprezentowała rodzinę kasków Air Revolution.
Tadeusz Pietrzak
Add a comment